vineri, 4 aprilie 2014

Casa 9 Mai 15 - Sake

Sake

Viața n-a fost blândă cu el niciodată,
Numai durere
Și multă singurătate
E negru ca noaptea,
A zis mă-sa când l-a născut
Cum să-l duc la ai mei, Doamne?
Vecinii or să creadă că-i  drac
Iar moșu îl va arunca de viu în
Wc-ul din fundul curții
Mai bine îl las aici
Și Dumnezeu cu mila lui
Și nenorocitu’ acela mi-a zis că mă iubește
Și mă ia cu el peste 3 luni
Luăm avionul spre Paris, Maricela
Și de-acolo plecăm la Douala,
Mi-a zis în ziua plecării
Și eu tot aștept,  ca o proastă…
Și povestea lui suna  mai trist
Decât orice rând din Malot
Și cu toții închipuiam femei cu coșuri pe cap
Și-n picioarele goale,
Lei și girafe și leoparzi
Și o casă din pământ cu acoperiș ascuțit…
Doar Mitică buzatul
Risipea visările noastre:
Taci, dracu, țigane!
Lasă-ne cu brașoavele tale!

Africanii sunt tot țigani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu