joi, 31 octombrie 2013

Casa 9 MAI 13



Mamele

De 1 iunie fiecare dintre noi primește câte o mamă
Primarul a venit cu ideea –
Nu există nicio regulă
Se trage la sorți, ca la fotbal:
O căciulă cu numele mamelor
Și una cu numele noastre
Costache a primit o mamă de la Primărie
Mihnea, pe secretara directorului de la Fabrica de Hârtie
Mirel a avut noroc – a fost luat de profa de engleză,
frumoasa orașului
Dobro a ajuns la contabila de la BTT
Casiera de la cinematograf l-a primit pe Beterez
Recepționera de la Silva l-a căpătat pe Rădulă
Numai Nica, cocoșatul, n-a avut parte
Mama sortită nici n-a vrut să audă:
Cum să duc pocitania asta acasă?
Mi se îmbolnăvesc copiii, dom’le!

Un comentariu:

  1. Sal am gasit locul asta cautand cateva cuvinte cheie pe google. Si tu ai stat acolo in Busteni? Cati ani ai? E posibil sa ne cunoastem. Eu am aruncat toate lucrurile acelea intr-un sertar... Mi-ar face placere sa vorbim daca vrei

    RăspundețiȘtergere