miercuri, 30 octombrie 2013

Casa 9 Mai -12



Mitică

N-am știut niciodată de ce i se spunea Mitică
Căci pe el îl chema Sandu Mazilu
Nimeni nu-i știa povestea
Însă toți vorbeau despre el:
Mitică m-a pus să-i spăl șosetele și chiloții
Mitică a luat toate portocalele din pungile de Crăciun
Mitică mi-a dat un pumn de mi-au căzut doi dinți
Mitică s-a închis în dormitor cu cei mici
Mitică a luat hainele primite de la străini și le vinde în piață
Mitică mă pune să bat, noapte de noapte, covorul lung de 30 de metri
din holul mare al căminului
Mitică mă pune să spăl wc-urile în fiecare sâmbătă
Mitică m-a trimis în pădure în noaptea de Ajun și mi-a spus să-i aduc cel mai frumos brad
Mitică m-a pus să fac 2000 de genuflexiuni și mi-a dat peste bot de fiecare dată când mă opream
Mitică cânta pe la nunți, iar în oraș i se spunea Toto Cutugno
Mitică mergea la colindat cu cei mici și lua el toți banii strânși
Mitică nu are niciodată probleme cu polițiștii,
fiindcă le cântă la chermeze și le duce haine de la ajutoare
Mitică este Dumnezeu
Mitică cânta ca nimeni altul Căminarii, imnul nostru,
Iar pe noi ne podideau lacrimile
Mitică a murit de ciroză -
I s-a tras de la omleta din 15 ouă pe care o mânca în fiecare dimineață

Un comentariu: