vineri, 30 septembrie 2011

Un offline care s-a întors la expeditor după 3 ani

Am ajuns la Targ într-un tarziu,

cred ca era sâmbătă.

N-am cumparat Istoria lui Manolescu si nici Srisorile către fiu ale lui Liiceanu.

Am ales « mărunţişuri » : un fals jurnal al lui Sebastian

Si cartea colonelului T.E.Lawrence, tradusă de Eliade în anii ‘30

Si un volum de Pamuk.

Am citit 2 cărti de atunci:

Evadarea imposibilă și Evadarea tăcută de Lena Constante.

Minunate.

Și încă un fel de carte:

Avangarda românească în arhivele Siguranței - Stelian Tănase.

Jalnică, jalnică, jalnică.

Am văzut "Citește si da mai departe",

 un film cu actori mari jucand roluri de idioti.

Visez sa nu avem alegeri duminica.

Nu doresc să mă trezesc şi să aud lumea vorbind despre politică.
......................................................................................................

Nu, nu mai vreau sa aud de spitale şi

Nici să citesc false tratate despre SM şi Dandy-Walker.

Silă de mine!

Sunt la a treia cească de cafea

Inima îmi stă în gât

Sunt ametit şi-mi vine să nu mai deschid ochii

Nici măcar pentru a privi Luna.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu