vineri, 23 septembrie 2011

***

N-am auzit niciodată cum  crește iarba

N-am văzut cele mai strălucite minţi ale generaţiei mele

N-am avut niciodată pretenţia că-s mai mult decât un fir de praf

N-am dat pe mine mai mult decât se dă pe o ceapă degerată

N-am oferit nimănui mai mult decât poate duce

N-am inventat nimic, n-am scris versuri nemuritoare

N-am avut părinţi, nici fraţi ori surori

N-am avut opinii politice, mondene sau despre viaţă şi moarte

N-am fost pătruns de spleen sau de bucurii nemărginite

N-am ajuns niciodată la adevărurile ultime

şi nici n-am descifrat ecuaţii complicate

N-am avut pretenţii şi nici ambiţii neobișnuite

Și nici măcar n-am simţit cum se trec cele mai tari funduri ale cartierului.



Banalul fapt al respiraţiei, simpla graţie a mişcării mâinilor şi

miraculosul ritm al inimii mele, ce-mi aminteşte de inima pământului,

sunt singurele mele averi.



  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu